Páros edzés

páros edzés - Kiss The Trainer

Lehetőséget biztosítok páros edzés-ekre is !

Így itt értelem szerűen 2 fő vehet részt az izzasztó edzéseken.

Ha esetleg egyedül nincs kedved, vagy pároddal szeretnél jönni, vagy netán legjobb barátoddal úgy gondoltad, hogy belevágtok a súlyzós edzések világába, akkor ne is lapozz tovább. Ez az ideális választás (számod,számotokra).

Mielőtt azonban elkezdenénk a közös munkát, előtte egy konzultációra kell találkozzunk.

Miért fontos ez?

Itt lehetőségünk van megismerni egymást, és minden részletre kitérve átbeszélni, hogyan is néz ki velem egy foglalkozás. Milyen elvárásaim vannak nekem, és milyen egyéni problémáitok, vagy nehézségeitek vannak nektek. Legyen az lelki, testi, vagy étkezésbeli. A jövőbeli vendégeimről mindent tudni szeretnék. A konzultáció arra is nagyon jó, hogy bennetek is kialakulhasson rólam egy kép, és ha szimpatikusnak találtok, akkor már nem idegenként ugrunk bele a súlyzós életmódba.

Nagyon fontosnak tartom, hogy a klienseimet egy egészként kezelhessem. Értem itt azt, hogy hiába a megfelelő páros edzés, ha valamelyikőtök abban a pillanatban nincs ott szellemileg. Vagy egyéb egészségügyi problémája van, ami számunkra, a közös munkánkat tekintve hátráltató tényező. Így szól a mondás: “Ép testben ép lélek” Számomra a fordított felállás is ugyan ennyire fontos “Ép lélekkel a test is egészségesebb”

A konzultáció megtörténte, és az alap információk egyeztetése után. A következő alkalom az ÁLLAPOTfelmérés-ről fog szólni. Itt méréseket végzek rajtatok, a test különböző pontjain, súlyt mérünk, fotós dokumentációt készítek, és különböző FITTségi teszteket hajtok végre. Ezáltal lesz egy kiindulási pontunk, és viszonyítási alapunk. A teszteket havonta-2 havonta (páros foglalkozásomon való résztvétel mennyiségétől függ) elvégzem, így kapunk reális képet a belefektetett energiánk hasznosságáról, és tudom garantálni a megfelelő iránymutatást.

Ez után az izzasztó nap után, belépési engedélyt adok egy zárt csoportba, ahova másképp bekerülni nem lehet. Egy segítőkész családias hangulatú közösséget képzeljetek el, ahol feltehetitek kérdéseiteket, megoszthatjátok élményeiteket.

Az állapotfelmérés után a következő alkalommal kezdünk bele a tényleges edzésbe, ahol már a közös céljaitoknak megfelelően kerülnek kiválasztásra a gyakorlatok, és az edzés típusa is.

Az páros edzés szerkezetileg így épül fel:

  • Ízületek kimozgatása
  • Kardiovaszkuláris (Szív, tüdő, érrendszer) bemelegítése
  • Tényleges edzés
  • Edzés közben az adott izomcsoport nyújtása

 

Törekszem az óra ideje alatt a maximális hatékonyság elérésére, vendégeim motiválásával, teljesítő képességük határainak feszegetésével,és egyben a sérülések minimálisra való csökkentésével. Igyekszem elsajátíttatni a gépek használatát, és a gyakorlatok, és a nyújtások helyes kivitelezését! És hogy miért jó még Személyi edzővel edzeni? KATT

Abban az esetben pedig, ha megtetszett nektek a páros edzés opció, akkor jelentkezzetek még ma, hogy a holnap már fitten kezdődhessen.

SWITCH THE LANGUAGE